Takto Apple predáva MacBooky

Spoločnosť Apple je jednou z najúspešnejších a najziskovejších na svete. Za týmto úspechom je skryté obrovské kvantum práce. Celé sa to začína v hlave. Ďalej putuje myšlienka na papier, následne sa sformuje tím, ktorý skúša všetko možné, len aby sa predstava stala realitou. Keď je produkt stvorený a všetko odladené do poslednej maličkosti prichádza výroba no a nakoniec tu máme predaj.
Predaj je umenie. Umenie, ktoré Apple ovláda. Veď ktorá firma má takých fanúšikov, že čakajú na nový iPhone aj dva týždne dopredu, dokonca bez toho, aby vedeli, ako bude vyzerať a čo ponúkať.
Všetko je premyslené do posledného detailu. Predajné techniky sú sústredené na Vaše podvedomie a tak si to ani neuvedomujete, ale je veľmi pravdepodobné, že si produkt zamilujete.
Teraz sa pozrieme konkrétne na spôsob predaja MacBooku. Ak ste niekedy boli v originál Apple obchode, ktoré na Slovensku nie sú, (ale možno to takto robia aj naši reselleri) mohli ste si všimnúť, že všetky MacBooky mali istý uhol naklonenia obrazovky. To konkrétne 76°. Možno ste už prišli na to, prečo tomu tak je.
Apple totižto počíta s tým, že sa s novým MacBookom budete chcieť trochu pohrať. Počíta ale aj s tým, že si ho chytíte. Tým, že je displej naklonený nie veľmi pohodlne je veľká šanca, že si ho nastavíte podľa seba, na svoju výšku. Práve vtedy prichádza zlomový bod z pohľadu spoločnosti. Zistíte, aký je MacBook tenký a dobre zhotovený.
Je naozaj úžasné sledovať takúto firmu vykonávať kroky za účelom zvýšenia predaja. Mysleli ste si niekedy, že majú celý systém "premakaný" až do takýchto detailov?