V hodnotení luxusných značiek porazili Apple Watch Rolex

Podľa poslednej správy analytickej firmy NetBase predbehli Apple Watch na zozname svetových značiek známe Rolexky. NetBase spravilo zoznam na základe meraní sociálnych médií a názorov zákazníkov z viac ako 700 miliónov postov v oblastiach luxusného tovaru, hodiniek a obchodu v osemdesiatich krajinách v rozmedzí rokov 2014 a 2015.
Apple Watch prevzali prvé miesto v kategórii hodiniek a zároveň to bol jediný zástupca smarthodiniek, ktorý sa na tento zoznam dostal. Ostatní prekonaní výrobcovia boli napr. Tag Heuer, Richemont, Current a Patek Phillippe.
Za najluxusnejšiu značku bol označený Chanel, za ktorým nasleduje Gucci a Hermès. Apple má na tomto zozname silné zastúpenie, ako spoločnosť skončila na 4. mieste, jej iPhone sa umiestnil na 11. a Apple Watch na 13. priečke (nasledované už spomínanými Rolexami na 14.mieste). iPad ale po rokoch vypadol zo zoznamu úplne.
Umiestnenie Apple na zozname luxusných značiek nie je žiadnym prekvapením vzhľadom na to, že sa firma týmto smerom uberá viac ako kedykoľvek predtým. Jony Ive to síce môže popierať, ale ak si vezmete, že Apple tím spolupracuje so špičkovými francúzskymi dizajnérmi, nemôže prekvapiť ani spolupráca ako Apple Watch Hermès či to, že predajne spoločnosti má momentálne na starosti bývalý generálny riaditeľ Burberry.
Celý zoznam od NetBase si môžete pozrieť tu.
O spoločnosti NetBase:
NetBase je ocenená sociálno-analytická platforma, ktorú globálne spoločnosti využívajú na rozbeh svojich značiek, budovanie podnikov a ich spojenie so zákazníkmi. Ich platforma spracováva milióny príspevkov zo sociálnych médií denne pre lepší náhľad na marketing, výskum, zákaznícky servis, predaj, PR a produktové inovácie. NetBase je dôveryhodným partnerom pre American Airlines, Arby’s, Coca-Colu, Ogilvy, T-Mobile, Walmart a iné.
zdroj titulnej foto: apple.com
zdroj: mojesmarthodinky.sk