Samsung si opäť uťahuje z iPhone a jeho majiteľov, tentokrát však zašiel priďaleko

Často vidíme ako si Samsung v reklamách uťahuje z Applu a hlavne z jeho telefónu, ktorí je podľa Samsungu omnoho horší a nedokáže ani polovicu vecí čo ich nový Galaxy S6, ktorý sa predavával tak zle, že museli z dňa na deň znížiť jeho cenu o vyše 100 dolárov.
September je pre marketingové oddelenie Samsungu veľmi náročný mesiac, keďže hneď na začiatku predstavili dvojicu reklám, ktoré parodujú reklamnú kampaň Applu s názvom "If it's not an iPhone, it's not an iPhone". Namiesto tohto citátu sa na konci každej reklamy dočkáme nápisu "It's not a phone, it's a Galaxy". V prvej reklame sa Samsung smeje systému Apple Pay a zdôrazňuje, že so Samsung Pay zaplatíte aj v bežných termináloch pre bezkontaktné platby, v druhej zasa hovorí, že zmeniť pozadie nestačí. Obidve reklamy si môžete pozrieť nižšie.
Samsung však zašiel ešte ďalej. Ako iste viete, pred pár dňami sa začal vo vybraných krajinách predávať iPhone 6s a iPhone 6s Plus. Nebol by to Samsung, keby sa nerozhodol to využiť, podľa môjho názoru to však tentokrát riadne prehnal.
Pred Apple Store v Londýne na Regent Street sa (ako každoročne) aj tento piatok tvorili rady ľudí, ktorí chceli mať nový iPhone medzi prvými. Niektorí tam boli aj pár dní.
Práve tu sa rozhodol Samsung spustiť antikampaň a začal ponúkať ľuďom vodu a vankúše, všetko s nápisom "#NextisNew". Ľudia v rade vôbec netušili, že ide o ľudí za Samsungu a mysleli si, že im vankúše a občerstvenie ponúkal priamo Apple. Tí bystrejší to však zistili.
Tento tím zamestnanci Apple Store okamžite odohnali, mňa však napadá otázka: "Prečo?"
Viem, že je na tom Samsung čoraz horšie a jeho vlajkové lode sa predávajú čoraz horšie, ale naozaj si myslí, že si činmi ako bol tento získa fanúšikov Applu, ktorí čakajú hodiny na svoj ďalší iPhone, niektorí dokonca od doby, kedy ešte ani netušili, ako bude vyzerať? Podľa môjho názoru je efekt presne opačný a hoci by Samsung Galaxy S6 bol najlepší telefón na svete, nekúpil by som si ho práve kvôli dôvodu, že je táto firma tak úbohá, že musí urážať a vysmievať sa Applu, ktorí jej nič neurobil (okrem toho že ich valcuje číslami predajov). A aký je váš názor?