Spoločnosť Apple spustila na Twitteri oficiálny účet zákazníckej podpory

Na sociálnej sieti Twitter sa vo štvrtok 3. 3. 2016 objavil nový oficiálny účet [zákazníckej podpory](https://twitter.com/AppleSupport) spoločnosti Apple. Len za prvých 24 hodín začalo tento účet sledovať vyše 125 000 užívateľov. Do dnešného dňa bolo zaznamenaných viac ako 2 750 tweetov, čo znamená, že tím zákazníckej podpory odpovedá približne 100 zákazníkom počas jednej hodiny.

Zdroj: cbsnews2.cbsistatic.com

Bližšie na tento účet sa zamerala analytická webová stránka, ktorá je primárne zameraná na sociálne médiá. Dáta ukazujú, že tento účet a tweety súvisiace s ním dokázali vygenerovať viac ako 124 miliónov dojmov, z čoho 44,6 % všetkých zhliadnutí bolo z iPhonov. 77 % nasledovateľov tohto účtu sú muži.

Zdroj: macrumors.com

Firma Apple sa tak pridala k spoločnostiam, ktoré poskytujú zákaznícky servis prostredníctvom sociálnej siete Twitter. Zákazník môže poslať 140 znakov dlhý tweet na účet [@AppleSupport](https://twitter.com/AppleSupport). Následne Apple poradca odpovie všeobecnou správou, v ktorej sa píše, aby užívateľ poslal ďalšie podrobnosti do priamej správy.

Zdroj: media.idownloadblog.com

Zákaznícka podpora reaguje na otázky zákazníkov každý deň od 5:00 do 20:00 (pacifického času). Účet taktiež poskytuje rôzne tipy, triky a návody týkajúce sa produktov a služieb spoločnosti Apple. Zákaznícka podpora je, samozrejme, aj naďalej dostupná prostredníctvom oficiálneho webu, obrátiť sa na ňu môžete telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo priamo po dohode v Genius Bare.


Zdroj titulnej fotografie: cdn.cultofmac.com

Zdroj: macrumors.com

Erich Veselényi

Erich Veselényi

24 ročný študent Priemyselnej Logistiky, v súčasnosti študujúci Industrial Management v chladnom fínskom meste Vaasa. Apple, beh, cyklistika, cestovanie, Bukowski, fotografovanie a video.
Vaasa, Finland