Spoločnosť Apple spustila na Twitteri oficiálny účet zákazníckej podpory

Na sociálnej sieti Twitter sa vo štvrtok 3. 3. 2016 objavil nový oficiálny účet [zákazníckej podpory](https://twitter.com/AppleSupport) spoločnosti Apple. Len za prvých 24 hodín začalo tento účet sledovať vyše 125 000 užívateľov. Do dnešného dňa bolo zaznamenaných viac ako 2 750 tweetov, čo znamená, že tím zákazníckej podpory odpovedá približne 100 zákazníkom počas jednej hodiny.
Bližšie na tento účet sa zamerala analytická webová stránka, ktorá je primárne zameraná na sociálne médiá. Dáta ukazujú, že tento účet a tweety súvisiace s ním dokázali vygenerovať viac ako 124 miliónov dojmov, z čoho 44,6 % všetkých zhliadnutí bolo z iPhonov. 77 % nasledovateľov tohto účtu sú muži.
Firma Apple sa tak pridala k spoločnostiam, ktoré poskytujú zákaznícky servis prostredníctvom sociálnej siete Twitter. Zákazník môže poslať 140 znakov dlhý tweet na účet [@AppleSupport](https://twitter.com/AppleSupport). Následne Apple poradca odpovie všeobecnou správou, v ktorej sa píše, aby užívateľ poslal ďalšie podrobnosti do priamej správy.
Zákaznícka podpora reaguje na otázky zákazníkov každý deň od 5:00 do 20:00 (pacifického času). Účet taktiež poskytuje rôzne tipy, triky a návody týkajúce sa produktov a služieb spoločnosti Apple. Zákaznícka podpora je, samozrejme, aj naďalej dostupná prostredníctvom oficiálneho webu, obrátiť sa na ňu môžete telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo priamo po dohode v Genius Bare.
Zdroj titulnej fotografie: cdn.cultofmac.com
Zdroj: macrumors.com