Trojica nových reklám vás opäť presvedčí, že iPhone 6S je tá správna voľba

Trojica nových reklám vás opäť presvedčí, že iPhone 6S je tá správna voľba

Apple včera vypustil do sveta trojicu nových reklám na iPhone 6S s názvom The Camera, Crush a Flip a Coin. V dvoch z nich si zahral hudobník a herec Jamie Foxx, ktorého sme už mohli vidieť v reklame na iPhone 6S a to konkrétne v reklame na 3D Touch technológiu, ktorá vyšla začiatkom tohto mesiaca.

Reklamy pokračujú v duchu sloganu “the only thing thats chanded is everything” a zameriavajú sa na vylepšenú aplikáciu Camera a na hands-free funkciu “Hey Siri”, ktorá je dostupná pre iPhone 6S.

“The Camera” je 60 sekundový reklamný spot, v ktorom nám sú prezentované rôzne vylepšenia a funkcie aplikácie Camera pre iPhone 6S, ako napríklad 3D Touch, Live Photos, Retina Flash alebo nahrávanie videa v rozlíšení 4K. Taktiež obsahuje zmienku o nahrávaní slow-mo videa v rozlíšení 1080 HD. Celá reklama pôsobí veľmi príjemne a je obohatená o vtipne prvky ako napríklad selfie s domácim miláčikom, ktorým je koza.

Reklamný spot *“Crush”* je zameraný na bezkontaktné používanie šarmantnej asistentky Siri, na ktorú stačí po novom zvolať *“Hey Siri”* a ona okamžite reaguje. V reklame sa objaví Jamie Foxx, ktorý si pred zrkadlom viaže kravatu a keďže má plné ruky práce jednoducho zahlási *“Hey Siri, ako vyzerám ?”*, na čo Siri odpovedá *“Súdiac podľa tónu tvojho hlasu, skutočne očarujúco”*. ~~#foreveralone~~

pozn. redaktora: Funkciu “Hey Siri” mali aj staršie iPhony , avšak museli byť pri vyslaní signálu “Hey Siri” pripojené na zdroj nabíjania

Tretia reklama *“Flip a Coin”* taktiež demonštruje bezkontaktné využitie funkcie *“Hey Siri”* na iPhone 6S. Jamie drží dva scenáre a nevie sa rozhodnúť, ktorý z nich si má vybrať. Na pomoc si doslova zavolá Siri, ktorej povie *“Hey Siri, hoďme si mincou”*. Siri odpovedá *“znak“* na čo Jamie reaguje *“tak bude to sci-fi western.”*

V posledných týždňoch vydal Apple viacero reklám, či už na iPhone 6S alebo na hodinky Apple Watch. Ako už bolo spomínané, Jamie Foxx si zahral v reklame na 3D Touch, zatiaľ čo reklamy na Apple Watch sa venujú aplikáciám ako Apple Music, Apple Pay, Siri, Fitness alebo Mapy.

zdroj: macrumors.com