7 aplikácií, ktoré zmenili dizajn svojej ikony

Zmena je život, a preto sa mení aj vzhľad appiek, na ktoré sme už zvyknutí. Dôvodov býva viacero, ale nie vždy je to najšťastnejšia zmena. Veď posúďte sami.
Nový vzhľad pôsobí oveľa jednoduchšie, ale o to elegantnejšie. Podľa Instagramu to má byť prvý krok k modernejšiemu vizuálu, preto má pôsobiť abstraktnejšie, nadväzovať na moderné trendy a reprezentovať súčasnosť, ale aj budúcnosť aplikácie. Instagram totižto nezmenil len dizajn ikonky, ale aj dizajn celkového vzhľadu aplikácie.
Netflix
Na rozdiel od Instagramu Netflix ikonku až tak nezmenil. Vymenil však farby, a tak nový vzhľad pôsobí čistejšie, sviežejšie a aj novšie. A keďže tento rok dorazil Netflix už aj na Slovensko, určite ste s touto ikonkou už zoznámení.
Google zmenil výzor svojej ikony krátko potom, ako zmenil vzhľad celého loga. Právne z loga použil prvé G, zafarbil ho svojimi farbami a nechal na bielom podklade. Milé, jednoduché, reprezentujúce a nič nepokazí.
Spotify
No a niektoré zmeny bývajú úplne bezvýznamné ako v prípade Spotify. Medzi pôvodnou žltkastou zelenou a novou zelenou nie je veľký rozdiel. Pôvodná aspoň viac vyznela na čiernom podklade.
Tumblr
Kým všetci volia jednoduchosť, Tumblr ide proti prúdu a snaží sa vytvoriť 3D efekt použitím bielej a tieňa. U mňa jednoznačne vyhráva pôvodný dizajn.
Airbnb
Airbnb zmenil všetko, čo sa dalo, od farieb až po symbol. A-čko je podľa mňa kreatívne, zaujímavé a myslím, že nápad sa vydaril.
Uber
V tomto prípade si naopak šlo o zmenu k horšiemu. Nový dizajn mal asi pôsobiť futuristicky, ale skôr je to chaos nehovoriaci nič o tejto aplikácii.
Zdroj: mashable.com
Zdroj titulnej foto: thenextweb.com