Odteraz si môžeš naplánovať opravu v autorizovanom servise

Andrej Gažík

Apple v novom update jej oficiálnej Support appky pridala novú vymoženosť, ktorá umožňuje naplánovanie opravy u autorizovaných poskytovateľov servisu. Nová verzia taktiež priniesla hojnejší počet lokácií poskytjúcich opravu zariadení v okolí zákazníka, ktoré sa od updatu nachádzajú už aj v aplikácii.

Zdroj: macrumors.com

Nová verzia aplikácie sa tak viac stotožnila s webovou verziou stránky podpory Applu, ktorá funkciu plánovania opravy pridala už v Decembri. Proces objednania opravy spočíva v tom, že aplikácia ti zobrazí miesta, ktoré poskytujú opravu v tvojej blízkosti a ich voľné termíny.


Navyše aplikácia už podporuje rezervácie v predajniach v Číne, Hong Kongu, Macao a v Arabských Emirátoch. Takisto bol pridaný aj zjednodušený proces autentifikácie.


Suport aplikácia sa stala dostupnou po prvý raz v Holandsku v Novembri minulého roku, odkiaľ si o mesiac neskôr prerazila cestu do Spojených Štátov. Pôvodné zameranie aplikácie bolo poskytnúť zákazníkom technické dokumenty, jednoduchší osobný prístup cez hovor, chat alebo email a poskytnúť informácie naprílad aj o prebiehajúcej reklamácii prípadne oprave.

Zdroj: congngheviet.com

Aktuálna najnovšia verzia aplikácie nesie číslo 1.1 a je voľne dostupná na stiahnutie v App Store so svojou veľkosťou 110 MB. Dostupná je na všetkých zariadenia podporujúcich iOS. Ak sa ti nechce sťahovať aplikáciu je tu pre teba stále ešte jedna alternatíva a to je využitie webovej verzii podpory.


Zdroj titulnej foto macrumors.com
Zdroj appleinsider.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre