Apple motivuje ľudí

Janka Hušvétyová

Apple dňa 11. februára 2017 zdieľal novú reklamu pre Apple Watch Series 2 na YouTube. Reklama, rovnako ako väčšina marketingových ťahov pre toto zariadenie, sa zameriava na aktivity a nazýva sa "Close your rings", teda "Uzavri svoje prstene".



Reklama trvá len 15 sekúnd a je tvorená slow-motion zábermi. Užívatelia Apple Watch robia rôzne úlohy ktorými si snažia naplniť svoje prstene. Na to aby ich uzavreli, musia vykonávať fyzickú aktivitu či už plávať, hádzať si Frisbee tanier alebo len tak sa pohybovať po vonku.


Zdroj: support.apple.com

Po predchodcovi Apple Watch Series 2 je zahrnutie témy plávania jasne rozpoznateľným marketingovým ťahom Applu, keďže je nový model vodeodolný. Aby sa toto vylepšenie naplno využilo, sú do aplikácií pridané nové plavecké tréningy.

Reklama je podobná Apple Watch reklame "Dance, Run, Rock" ktorá bola vydaná minulý mesiac, a ukazuje stále viac a viac že marketing pre Apple Watch je zameraný práve na fitness. Avšak, reklamy nedávnej "Go" kampane, ako je "Go Swim" a "Go Run" boli odstránené z Apple kanála YouTube.


Zdroj titulnej foto: apple.com
Zdroj: macrumors.com, 9to5mac.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre