Samsung opäť kopíruje Apple. Tentokrát ide o kampaň "Zachytené iPhonom"

Alex Brosch

Ako je už vo svete veľkého biznisu zvykom, každý sa snaží napodobniť najúspešnejších. Samsung nie je výnimkou. Opäť raz si berie príklad z Apple. Konkrétne ide o novú kampaň pre Samsung Galaxy S7 a S7 edge. Tá je veľmi podobná kampani Apple, ktorá beží už viac ako rok.

Najnovšia reklama od Samsungu, ktorá poukazuje na 4K kvalitu videa svojich najnovších výplodov, nesie názov "Captured on Samsung Galaxy S7 | S7 edge" (Zachytené na Samsung Galaxy S7 | S7 edge). Nižšie si môžete pozrieť video.

Nehovorí vám to niečo? Určite áno! Samsung sa zjavne nechal veľmi rád inšpirovať "Shot on iPhone" (Zachytené iPhonom) od Apple. Kampaň funguje už pomerne dlho. Tu je najnovšie video s tematikou európskeho futbalového šampionátu, "The beautiful game".

Obaja konkurenti (iPhone 6s aj Samsung S7) ponúkajú natáčanie videí v 4K kvalite (Ultra HD) pri 30FPS (snímkach za sekundu). Taktiež je tu možnosť nakrúcať vo 1 080p (viac známe ako Full HD), a to až pri 60FPS. Oba smartfóny poskytujú rovnakú kvalitu videí. Zbrane sú porovnateľné!

Avšak rozdiel je v reklamných kampaniach. Kým "Shot on iPhone" od Apple využíva videá a fotografie, ktoré zachytili ich vlastní zákazníci, Samsung sa viac spolieha na profesionalitu. Na videách od Samsungu môžete spozorovať, že sú natočené pomocou vrtuľníkov alebo dronov.


Zdroj titulnej foto: phonearena.com
Zdroj: 9to5mac.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre