Inžinieri z Apple opravovali problém priamo v obývačke

Zuzana Golecová

Čo by ste robili, keby sa vám z iTunes vymazala všetka vaša hudba? Istý James Pinkstone napísal blog o tom, ako sa mu z iTunes vymazalo 122 GB hudby. A to je už dosť pesničiek, to by nahnevalo asi každého. Pinkstone vo svojom ďalšom blogu opísal, ako to prebiehalo, kým firma Apple objavila príčinu problému.

Všetko sa to začalo tým, že firma Apple do jeho domu poslala dvoch inžinierov, Toma a Ezra, aby sa pokúsili tento problém vytvoriť znovu. Trvalo im to celú sobotu a spolupracovali pri tom s ďalšími inžiniermi prostredníctvom videohovoru.

Zdroj:theadbuzz.com

Ako Pinkstone opisuje, na laptope mu spustili špeciálnu verziu iTunes a snažili sa zopakovať pád systému. Spúšťali veľa testov, dokonca zozbierali všetky dáta z jeho iTunes a snažili sa nájsť paralelu medzi nimi a vymazaním všetkej hudby. Avšak nenašli nič. Bolo tam mnoho odlišných typov súborov a všetky boli preč bez akejkoľvek spojitosti. A tak stále nie je neznáme, čo bolo príčinou.

Avšak Apple má isto u mnohých užívateľov veľké plus. Uznajme, máloktorá spoločnosť rieši problémy takým spôsobom, že pošle za vami vlastných ľudí, aby daný problém opravili. Apple je v službách užívateľom stále popredu.

Zdroj: 9to5mac.com
Zdroj titulnej foto: cultofmac.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre