7 aplikácií, ktoré zmenili dizajn svojej ikony

Zuzana Golecová

Zmena je život, a preto sa mení aj vzhľad appiek, na ktoré sme už zvyknutí. Dôvodov býva viacero, ale nie vždy je to najšťastnejšia zmena. Veď posúďte sami.

Instagram

Zdroj:mashable.com Nový vzhľad pôsobí oveľa jednoduchšie, ale o to elegantnejšie. Podľa Instagramu to má byť prvý krok k modernejšiemu vizuálu, preto má pôsobiť abstraktnejšie, nadväzovať na moderné trendy a reprezentovať súčasnosť, ale aj budúcnosť aplikácie. Instagram totižto nezmenil len dizajn ikonky, ale aj dizajn celkového vzhľadu aplikácie.

Netflix

Zdroj: mashable.com Na rozdiel od Instagramu Netflix ikonku až tak nezmenil. Vymenil však farby, a tak nový vzhľad pôsobí čistejšie, sviežejšie a aj novšie. A keďže tento rok dorazil Netflix už aj na Slovensko, určite ste s touto ikonkou už zoznámení.

Google

Zdroj: mashable.com Google zmenil výzor svojej ikony krátko potom, ako zmenil vzhľad celého loga. Právne z loga použil prvé G, zafarbil ho svojimi farbami a nechal na bielom podklade. Milé, jednoduché, reprezentujúce a nič nepokazí.

Spotify

Zdroj: mashable.com No a niektoré zmeny bývajú úplne bezvýznamné ako v prípade Spotify. Medzi pôvodnou žltkastou zelenou a novou zelenou nie je veľký rozdiel. Pôvodná aspoň viac vyznela na čiernom podklade.

Tumblr

Zdroj: mashable.com Kým všetci volia jednoduchosť, Tumblr ide proti prúdu a snaží sa vytvoriť 3D efekt použitím bielej a tieňa. U mňa jednoznačne vyhráva pôvodný dizajn.

Airbnb

Zdroj: mashable.com Airbnb zmenil všetko, čo sa dalo, od farieb až po symbol. A-čko je podľa mňa kreatívne, zaujímavé a myslím, že nápad sa vydaril.

Uber

Zdroj: mashable.com V tomto prípade si naopak šlo o zmenu k horšiemu. Nový dizajn mal asi pôsobiť futuristicky, ale skôr je to chaos nehovoriaci nič o tejto aplikácii.


Zdroj: mashable.com

Zdroj titulnej foto: thenextweb.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre