75 % všetkých tínedžerov si želá, aby ich ďalší telefón bol iPhone

Erich Veselényi

Napriek tomu, že predaje iPhonu môžu začať mierne klesať, telefón sa teší stále väčšej a väčšej obľube. A to hlavne u mladých zákazníkov.

Rozsiahly prieskum, ktorý medzi 6 500 tínedžermi s vekovým priemerom 16,5 roka vykonal analytik Piper Jaffray, prináša veľmi zaujímavé čísla. Neuveriteľných 69 % tínedžerov vlastní telefón značky Apple a dokonca až 75 % dospievajúcich verí, že ich budúci telefón bude iPhone.

Zdroj: time.com

IPad sa demograficky teší taktiež vysokej obľube, no čísla, samozrejme, nedosahujú až také vysoké hodnoty. 48 % majiteľov tabletov sú práve vlastníci iPadov a 50 % všetkých opýtaných dúfa, že ich ďalší tablet bude iPad.

Toto zďaleka nie je prvýkrát, čo sa medzi mladými zákazníkmi eviduje obrovská popularita značky Apple. V predchádzajúcej štúdii spotrebiteľov vo veku medzi 6-12 rokov sa spoločnosť Apple dostala na vrchol rebríčka a prekonala tak dokonca konkurentov ako Disney, Nickelodeon, Toys”R”Us, McDonald’s a YouTube.

Zdroj: discovr.smashpop.net

Prečo je táto značka “bohom” v očiach dospievajúcich, nie je žiadnou záhadou. Spoločnosť Apple kladie obrovský dôraz na marketing. Snaží sa a darí sa jej byť trendom, byť cool. Spojením iPhonu a slúchadiel Beat, ktoré tiež vlastní Apple, sa z vás stane najpopulárnejší človek v triede. Ďalším dôvodom úspechu je fakt, že množstvo škôl využíva iPad ako študijnú pomôcku. To znamená, že mladý zákazník prichádza do “Apple ekosystému” už v skorom veku.

V neposlednom rade sú práve dnešní tínedžeri budúcimi primárnymi zákazníkmi spoločnosti Apple.


Zdroj: cultofmac.com

Zdroj titulnej fotografie: annelore.nl

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre