Apple údajne plánuje vylepšenia pre Genius Bar

Erik Slovák

Apple pravdepodobne plánuje nové zmeny pre ich podporu v kamenných obchodoch - Genius Bar. Tieto zmeny sa týkajú dĺžky zasadnutia. Pôvodne pracovník, ktorý ti je pridelený, má riešiť problém v iOS do 10 minút. V prípade Macu to je 15 minút. Ak sa podpore nepodarí vyriešiť tvoj problém, zvyčajne s tebou naplánuje stretnutie, na ktorom sa všetko vyrieši.

Samozrejme, každý oriešok nemusí byť rozlúsknutý za 10 až 15 minút. Zamestnanec by sa ti mal venovať, až pokým sa problém neodstráni.

Zdroj: flickr.com

Ďalšia zmena súvisí so stretnutiami, ktoré nie sú naplánované dopredu cez stránku alebo pomocou Apple Store aplikácie. Pred rokom firma Apple vytvorila systém pre takéto stretnutia. Zákazníci sa tak mohli objednať, pričom načrtli svoje problémy a zanechali telefónne číslo. Následne boli kontaktovaní.

Žiaľ, tento systém je viac-menej jednostranný, pretože zamestnanci nemali možnosť odpovedať na tieto správy. Teda nie je možné tieto udalosti zrušiť či presunúť. Nová verzia systému by mala priniesť možnosť upravenia alebo prípadného zrušenia odpovedaním jednoduchými príkazmi, ktoré sú zadané číslami.


Zdroj titulnej foto: wikimedia.org
Zdroj: 9to5mac.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre