Nemáš iPhone 6s? Môže ťa čakať nemilé prekvapenie v AppStore

Viktor Šmidák

Spoločnosť s nahryznutým jablkom sa berie ako jedna z tých serióznejších firiem. Google, konkrétne Android, je v tomto prípade vnímaný skôr ako operačný systém, ktorý zhromažďuje údaje a následne ich predáva ďalej. Apple je striktne proti zbieraniu akýchkoľvek dát o používateľoch. Je ale normálne, aby si spoločnosť umiestňovala vlastné reklamy do vlastných telefónov?

Podľa Apple je. Niekoľkých fanúšikov tejto kalifornskej firmy čakalo nemilé predvianočné prekvapenie. Po otvorení AppStore totiž na nich vyskočila reklama, kde spoločnosť prezentuje svoj nový model, iPhone 6s.

Hneď sme sa dočkali návalu kritiky zo strany používateľov.

Toto je to, čo sa stane, keď sa viac zameriate na biznis ako na samotný produkt.

Spomenutý bol už aj zosnulý Steve Jobs. Podľa kritizujúcich by totiž nikdy k ničomu podobnému nedošlo za jeho prítomnosti. A ja s týmto tvrdením iba súhlasím.

Toto nie je prvýkrát, čo sa gigant z Cupertina snažil určitým spôsobom presadzovať svoje výrobky. Pred nejakým časom som skúšala metódu vyhľadávania, pričom uprednostnil svoju vlastnú aplikáciu na Mapy a Google Mapy posunul až o niekoľko priečok nižšie.

Naša obľúbená technologická spoločnosť sa začína uberať zlým smerom. V posledných mesiacoch sme boli svedkami napríklad dobíjacieho obalu na iPhone alebo týchto výrobkov, ktorým chýbala tá správna Apple iskra. A aby toho nebolo málo, teraz dokonca prechádza na takúto radikálnu prezentáciu svojich nových produktov. Čo hovoríš ty na tieto kroky? Svoj názor môžeš vyjadriť v komentároch.

Zdroj: pcmag.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre