Najlepšie reklamy za rok 2015? Máme ich pohromade

Viktor Šmidák

Pred pár dňami sme ti priniesli prehľad najlepších hier a aplikácií na AppStore podľa Apple. Dnes to bude trošku iná káva.

Všeobecne sú reklamy ľuďmi považované za otravné, nudné, jednoducho ich nenávidíme.

Ak Vás reklamy otravujú, sťahujte tento AdBlocker.

Ak sa ale spoja tie správne hlavy, takáto reklama v tebe môže zanechať naozaj príjemný pocit.

Dnes sa pozrieme na najlepšie reklamy za rok 2015 podľa červeného streamovacieho giganta v podobe YouTube. Bez ďalšieho otáľania sa usaď a pozri sa na tie najlepšie marketingové výtvory za tento rok.

Známa strategická hra pre telefóny a tablety, Clash Of Clans

Hyundai: A message to space - Správa do vesmíru

Love has no labels - Láska nepozná značky

Boom Beach: Speech - Boom Beach: reč

adidas: Unfollow feat. Leo Messi - Buď originál

Always #LikeAGirl – Unstoppable - Nezastaviteľné

Durex - #Connect - Official - Spoj sa

Samsung Galaxy S6 and S6 edge - Official Introduction - Oficiálne predstavenie

"Slap her": children's reactions - Daj jej facku: reakcie detí

Budweiser USA: #BestBuds | 2015 Budweiser Super Bowl Commercial "Lost Dog" - reklama "Stratený pes"

Dúfame, že ťa zaujala aspoň jedna reklama, prípadne ti niečo nové dala, poskytla nový pohľad na svet. O kúsok nižšie môžeš zahlasovať o najlepšiu reklamu roka 2015. Tento zoznam sa asi nedostane na miesta, akými je YouTube, ale budeme radi, ak vyjadríš svoj názor.

Ktorá reklama sa Vám páčila najviac?
Clash Of Clans
Hyundai: A message to space - Správa do vesmíru
Love has no labels - láska nepozná značky
Boom Beach: Speech - Boom Beach: reč
adidas: Unfollow feat. Leo Messi - Buď originál
Always #LikeAGirl – Unstoppable - Nezastaviteľné
Durex - #Connect - Official - Spoj sa
Samsung Galaxy S6 and S6 edge - Official Introduction - oficiálne predstavenie
“Slap her": children's reactions - Daj jej facku: reakcie detí
Budweiser USA: #BestBuds | 2015 Budweiser Super Bowl Commercial “Lost Dog” - reklama "Stratený pes"
Poll Maker

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre