Apple nám prezentuje úžasný 3D Touch v novom reklamnom spote

Erich Veselényi

Spoločnosť Apple dnes na svoj YouTube kanál vyvesila nový reklamný spot na iPhone 6S, ktorý sa zameriava hlavne na novú funkciu 3D Touch. Celá reklama má 30 sekúnd a je poňatá zábavným štýlom, kde nám ženský hlas v pozadí predstavuje využitie funkcie “Peek and Pop” (Peek - slabší stisk, Pop - silnejší stisk), v rôznych aplikáciách ako je napríklad Mail alebo Music.

Využitím slabšieho stisku, teda “Peek”, dokážeme napríklad zistiť dráhu letu obyčajným pritlačením prstu na čísle letu, alebo zobraziť rýchli náhľad postu na instagrame. V reklame sa nám využitie tejto funkcie taktiež predstavuje pri zobrazení reštaurácie na mape priamo cez aplikáciu Messages alebo zobrazení náhľadu linku priamo v aplikácii Mail. V tomto spote sa dokonca objaví aj herec Jamie Foxx, ktorý využíva funkciu 3D Touch v aplikácii Hudba, na prístup ku svojmu novému albumu, “Hollywood: A Story of a Dozen Roses”.

Video je ukončené sloganom, ktorý Apple použil ako hlavné motto pre nový iPhone 6S: “The only thing that’s changed is everything”.

Okrem dvoch videí, ktoré boli k videniu počas eventu, kde nám bol predstavení iPhonu 6S, je toto “3D Touch” video prvým videom, ktoré nám Apple zdielal od predstavenia. Ako už bolo spomínané, video sa najprv objavilo na YouTube kanáli tejto spoločnosti a neskôr priamo na ich stránke apple.com, po boku ostatných dvoch videí prezentujúcich nový iPhone 6S .

zdroj: macrumors.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre