Prekoná iPhone 6s znova svojho predka?

Viktor Šmidák

Z každej strany sa teraz na nás valí hromada informácií. Bude mať nový iPhone duálny fotoaparát? Bude mať 2GB ram? 13 megapixel alebo ostane 8 megapixel. Bude mať väčšiu pamäť?

Na všetky tieto otázky by Vám teraz vedelo odpovedať iba naozaj pár vyvolených v Apple. Zoberme ale do úvahy, že hovoríme o S-kovej verzií. Tieto modely nikdy neprinášajú radikálne zmeny. Plánuje to spoločnosť napraviť?

Ťažko povedať. Povedzme to takto. Akože vyrábate masážne kreslá. Každý rok prinesiete na trh nový model. Každý rok by ale bolo ťažké obmieňať komplet dizajn a vlastnosti. Rozhodnete sa teda, že jeden rok bude mať kreslo nový dizajn a funkcie a ďalší rok pridáte iba tie veci, ktoré si vyžiadali používatelia a ktoré ho urobia atraktívnejším pre nových zákazníkov.

Takisto je to pri iPhone. Podľa všetkého prinesie iba malé zmeny.
Prečo by sa aj nejako výrazne snažil? Každý rok sa ho predá viac a viac kusov. Tieto čísla rastú každým jedným rokom. Minulý rok si napríklad Apple vyžiadalo okolo 75 miliónov iPhonov. Tento rok by sa toto číslo malo znova zvýšiť. Konkrétne na viac, ako 85 miliónov.

Tu sa pýta otázka. Čo stojí za takýmto krokom? Vychádza Apple iba zo štatistík, ktoré rastú už automaticky? Očakáva, že budúcoročný iPhone bude mať zaistený úspech? Alebo sa chystá veľká zmena. Zo všetkých informácií, ktoré sa k nám dostávajú to tak vyzerá.

Keď sa ale na vec pozrieme z dlhodobejšieho hľadiska, zistíme, že veľké veci nemôžeme čakať. S-kové verzie fungujú, ako už spomínané kreslo. Jeden rok prinesie firma niečo nové, dovtedy nevídané a o rok iba jemne vylepšenú verziu.

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre