Apple získal v Cannes ďalšie prestížne ocenenie. Vyslúžila si ho kampaň Shot on iPhone 6

Roman Poliak

21.-27. júna sa vo francúzskom Cannes koná ďalší ročník menej známeho (v porovnaní s tým filmovým), no napriek tomu prestížneho festivalu Cannes Lions - Festival of creativity. Na tomto veľkolepom podujatí odovzdávajú organizátori ocenenie - sošku s podobou leva - tvorcom najvýraznejších vizuálnych projektov. Keby ste sa popnáhľali, ešte by ste v Cannes stihli záver festivalu, no Apple už má napriek tomu svoju výhru „vo vrecku“. Vyslúžil si ju kampaňou Shot on iPhone 6. Tá bola ocenená v kategórii Outdoor lions grand prix, jednou z najvýznamnejších cien udeľovaných v oblasti reklamy. Predseda poroty Juan Carlos Ortiz sa na jej účet vyjadril slovami: „Nie je to len skvelý nápad, kampaň úplne mení pravidlá hry. Tiež otvára nový spôsob prezentácie a prináša do vôd reklamy nevídané veci.“ Apple si tiež vyslúžil 5 ďalších „podcien“ za jednotlivé fotografie použité v reklame. Víťaznú kampaň Apple započal na začiatku marca a pozostáva zo série billboardov, novinových článkov a televíznych spotov. Jej kľúčovým motívom je, že všetky použité fotky boli zhotovené iPhonom 6. Na tomto mimoriadne úspešnom projekte Apple spolupracoval s TBWA/Media Arts Lab a výslednú sériu si môžete pozrieť tu. Určite rýchlo postrehnete, že mnoho fotografií je zhotovených „bežnými“ majiteľmi najnovšieho jablčného mobilu. Ak máte teda tiež čím prispieť, určite neváhajte. Možno si najbližšie ocenenie vyslúži práve vaše dielo ;)

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre