Vogue Paris nazýva Apple Watch “malou revolúciou” na dvojstránke svojho magazínu

Tomáš Benetin

“Vitajte v budúcnosti”, to je odkaz od post Steve Jobsového Apple, ktorý predstavuje hodinky ako módny doplnok. Francúzky blog PomPomComedy si všimol, že modelka mala na sebe zlaté hodinky Apple Watch (luxusná edícia) The Ghost Logo

Apple rozbehol reklamnú kampaň. Začiatok predaja hodiniek sa očakáva v apríli. V reklamách sa zameral na kupujúcich, ktorí sú módne založení.
The Ghost Logo

V marcovom vydaní amerického Vogue bola zase 12 stranová reklama pre nový doplnok z dielne kalifornskej spoločnosti. Táto roztiahnutá prezentácia produktu dala čitateľom možnosť obzrieť si produkt zo všetkých 360 stupňov.

zdroj: appleinsider.com

Ak sa ti článok páčil, podpor ho, prosím, na Facebooku lajkom, komentárom či zdieľaním.

Komentáre